Benvinguts al nou curs escolar 2017-2018

Aquest curs iniciem l’aliança educativa  Escola Municipal de Música de Manlleu i Escola Puig-Agut. És el Projecte Viladomat.

Aquest projecte ha sorgit a partir de la proposta del Grup de treball d’àmbit escolar en el marc del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) de Manlleu.El projecte parteix de la filosofia de les Escoles Tàndem o les Escoles Magnet.

Aquesta aliança obre la possibilitat de desenvolupar un projecte innovador, de qualitat, atractiu, amb prou magnetisme per convertir-se en un projecte de referència en el seu territori, tant per les famílies com per la comunitat educativa.

Tant des de l’Escola Municipal de Música de Manlleu, com des de l’Escola Puig-Agut hem acollit la proposta amb molta il·lusió i entusiasme.

Comencem amb l’alumnat de P4 i P5 i Cicle inicial.