Benvinguts al nou curs escolar 2017-2018

Aquest curs iniciem l’aliança educativa  Escola Municipal de Música de Manlleu i Escola Puig-Agut. És el Projecte Viladomat.

Aquest projecte ha sorgit a partir de la proposta del Grup de treball d’àmbit escolar en el marc del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) de Manlleu.El projecte parteix de la filosofia de les Escoles Tàndem o les Escoles Magnet.

Aquesta aliança obre la possibilitat de desenvolupar un projecte innovador, de qualitat, atractiu, amb prou magnetisme per convertir-se en un projecte de referència en el seu territori, tant per les famílies com per la comunitat educativa.

Tant des de l’Escola Municipal de Música de Manlleu, com des de l’Escola Puig-Agut hem acollit la proposta amb molta il·lusió i entusiasme.

Comencem amb l’alumnat de P4 i P5 i Cicle inicial.

English is fun!

These are  examples of some exercises we often do in class. If you listen to the students speaking in English, you’ll realise how much they learnt after a schoolyear.

More videos

L’ escola Puig-Agut obté un dels premis Baldiri Reixach als alumnes.

El cicle mitjà ha fet un projecte basat en el teatre i la ràdio. La iniciativa guardonada es titula Diàlegs.

l’experiència va començar el curs passat i neix de l’afició i l’interès del centre per part de la direcció, el claustre i els alumnes per representar obres de teatre. Es fa des de P3 fins a 6è. En aquest cas, es basa en el diàleg . També entra en funcionament una ràdio experimental.

teatre4

Taller d’experimentació

Els alumnes de quart vam realitzar un experiment per entendre millor com funcionava l’aparell digestiu.
Vam necessitar aquests materials:

Primer, vam triturar magdalenes en una mà de morter i després el vam barrejar amb aigua (tal i com faria la nostra boca amb la saliva). Tot seguit,… Llegeix més»

Premi Baldiri Reixac al projecte: “una passejada pels sectors econòmics”

baldiri3

Aquest curs els alumnes de cicle superior hem guanyat un premi Baldiri Reixac pel projecte: “una passejada pels sectors econòmics”. Aquest projecte interdisciplinari té com a objectiu que els i les nostres alumnes coneguin de manera vivencial els tres sectors econòmics que podem trobar a Manlleu. És un projecte competencial i proper a la realitat de l’alumnat, perquè els coneixements s’adquireixen amb unes activitats totalmente pràctiques. És un projecte transversal de totes les àrees d’aprenentatge. El títol neix precisamente perquè ha estat “passejant” per la ciutat de Manlleu que s’han treballat els sectors econòmics.

El treball s’ha realitzat utilitzant les noves tecnologies: ordinadors, tablets i pissarres digitals.

Volem agraïr a la Fundació Carulla l’atorgament d’un premi Baldiri Reixac als alumnes i també fer extensiu aquest agraiment als lloc que vam visitar : Serradet de Barneres, Mimcord i TAC Osona. A més de Mares Mon i els paradistes del Mercat del dilluns.

baldiri10Podeu veure el projecte: sectors econòmics.

Petxa-kutxa 2016

Aquest curs hem participat en la V mostra de Petxa-kutxa d’Osona. Esperem que us agradi!!!
Una passejada pels sectors econòmics

Cinema i carnaval

Petxa-kutxa

Aquest matí, amb molts nervis i després de força dies d’assaig, hem anat a Vic a presentar els nostres Petxa-kutxa a l’espai ETC. També hi havia altres escoles. Properament penjarem el vídeo.
Els sectors de producció,
Cinema i carnaval.