Història

L’Escola  Pràctiques I és una de les primeres escoles públiques que es van obrir a la ciutat de Lleida. El curs 2024/2025 celebrarà el seu 180è aniversari.

L’escola Pràctiques I abans anomenada Annexa és una escola d’una línia.

El curs 2009/2010 va ser reformada per última vegada. Aquesta reforma va servir per modernitzar-la  i apropar-la encara més al funcionament de les escoles del segle XXI. Es van acondicionar els espais i es va dotar de material informàtic.

En aquesta reforma, també es va tenir molt present conservar la façana de l’edifici, d’aquesta manera, s’intenta mantenir l’essència de l’escola.

L’escola té una sala polivalent per fer l’educació física i la Psicomotricitat, una biblioteca amb servei de préstec de llibres pels nostres alumnes, una aula d’anglès, una de música, religió i l’aula d’educació especial. L’espai d’esbarjo es comparteix entre infantil i primària, encara que són dues zones ben diferenciades.