JORNADA TEATRAL

El passat dimecres 25 d’abril a l’Escola vam celebrar la tarda del teatre protagonitzada pels alumnes de cinquè que van representar tres contes populars:

– La rateta que escombrava l’escaleta.
– Les set cabretes i el llop.
– La Blancaneus.

La resta de la comunitat educativa tant mestres i alumnes van poder gaudir de les funcions. Aquestes es feien: Al patí de l’escola, gimnàs i a l’aula de música.

Els alumnes anaven per parelles. Els alumnes de sisè es feien càrrec dels de P3, els de quart de P4, els de tercer de P3 i els alumnes de cicle inicial feien parella entre ells.

La tarda va ser molt enriquidora en tots els sentits. Els alumnes de cinquè ho van fer molt bé.
Moltes gràcies a l’Eva professora d’educació física i teatre dels alumnes pel seu esforç.