Guanyadors concurs Jaume Barrull

La setmana passada a l’escola vam celebrar Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull. Aquest curs 2017/18 s’ha celebrat la trenta-cinquena edició.

35é PREMI LITERARI “JAUME BARRULL”
El jurat qualificador d’aquest 35è Premi Literari “Jaume Barrull”, es va reunir el dijous 19 d’abril de 2018 a les 16:45 hores a la sala de professors de l’escola, per tal de valorar els treballs presentats i decidir, sota el seu criteri, els mereixedors dels premis.

El Jurat estava format pels següents membres:

Secció Cicle Mitjà
Sònia Hidalgo
Esther Villoria
Agustí Victor
Imma Jové
Mati Molinero

Secció Cicle Superior
Emma Carrera
Núria Serra
Jordi Rodoreda
Pilar Miralbés
Joan Nogués

Secretari: Emili Llauradó

Després de llegir, comentar i valorar els treballs presentats, es va acordar el següent veredicte:

Premi alumnat de tercer
Narració guanyadora amb el títol “El mico blanc” autora amb el pseudònim Laura que correspon a la Laina Balagué Arenas. Premi 3r

Premi alumnat de quart
Narració guanyadora amb el títol “El tresor imaginari” autora amb el pseudònim Petits animalets que correspon a la Débora Gomes Silva. Premi 4t

Premi alumnat de cinquè
Narració guanyadora amb el títol “El somni de la Marina” autora amb el pseudònim Alesis que correspon a la Alejandra Dolcet Vieira. Premi 5è

Premi alumnat de sisè
Narració guanyadora amb el títol “El campionat de Catalunya” autor amb el pseudònim M.V.S.E que correspon al Miquel Victor Socias. Premi 6è.

Premi de Cicle Mitjà
Narració guanyadora amb el títol “El descobriment del planeta Dinotarx” autora amb el pseudònim Laura que correspon a la Carolina Felis Moura. Premi CM

Premi de Cicle Superior
Narració guanyadora amb el títol “La ciutat de Fraggle Rock” autora amb el pseudònim Annexa que correspon a l’Ares Lozano Oró. Premi CS

Emili Llauradó
Secretari del jurat

L’equip directiu de l’escola vol donar les gràcies a tots els professors, pares i alumnes implicats en aquest concurs i us anima de nou a participar en la propera edició. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.