TALLERS PARLEM DE CONVIURE

Des de l’escola i conjuntament amb la fundació privada Enxarxa, podem en marxa un taller que anomenem “Parlem de conviure”, amb el qual volem acompanyar els vostres fills i filles en el seu procés d’aprenentatge i creixement personal.
Aquest taller té com a objectiu principal proporcionar estratègies i eines adequades per a gestionar els conflictes i com no, fer-ho a l’escola, on els nens i nenes passen un nombre elevat d’hores i on els conflictes en formen part. Sent així, volem extreure’n la part positiva, aprofitar per ensenya’ls-s’hi a aprendre’n d’ells i a millorar.
La metodologia del taller serà participativa, on el joc i la dinàmica serà el fil conductor per treballar la
gestió de conflictes com també altres aspectes transversals; la companyonia, el respecte i el sentit de
pertinença.
El taller està dissenyat per dur-lo a terme amb els alumnes de: 3r, 4rt, 5è i 6è de l’escola durant l’horari de: 12:35h a 13:20h (Teniu en compte que els alumnes que dinen a casa no els heu de venir a buscar fins a aquesta hora).

Conduirà el taller la pedagoga Míriam Geira Navarro.

En el document adjunt trobareu les dates de les sessions

PARLEM DE CONVIURE