Tallers Ed. Infantil

Els tallers a Educació Infantil ja són aquí!!.
Aquest dijous  els alumnes de P3, P4 i P5 de l’escola han pogut tornar a gaudir de la tarda de tallers. Des d’ara i fins al mes de maig els nens i nenes podran escollir, cada dijous a la tarda,  entre 10 propostes de taller per aprendre jugant i compartint. Sortim tots de l’aula i descobrim companys/es diferents i els espais de l’escola es transformen en nous espais d’aprenentatge. Aquest any les 10 propostes són: T. (taller) de construccions i clics, T. de disfresses, T. de joc simbòlic, T. dels sentits, T. de pintura, T. descobrim, T. de manualitats, T. de modelatge, T. de jugar i pensar i T. de jocs de taula. Tot això és possible gràcies a la col·laboració de tot un seguit de mares i pares de l’escola.

Vegeu com ens ho hem passat…