Escola Verda

progrma-escola-verda.jpg

El CEIP de Pràctiques de Tarragona s’ha iniciat aquest any en el programa que ofereix  la  Generalitat de Catalunya anomenat “Escoles Verdes”.El centre ha de preparar-se durant un període de tres anys per ambientalitzar l’escola i fer-la més sostenible, per així, acabant aconseguint el distintiu que ens confirma com a ESCOLA VERDA, encara que s’haurà de continuar treballant per poder seguir tenint-lo.
Des de fa temps, l’escola ja es preocupa per aquests temes però ara es vol fer de manera oficial i ampliar el que fins ara s’ha treballat, fent-ho tot des del punt de vista que preocupar-se pel medi ambient no és  simplement una moda,  sinó una necessitat i la nostra responsabilitat envers al món on vivim.
Ho fem i ho farem amb molt d’entusiasme, tot i que obtenir aquest reconeixement implica la col·laboració de tota la comunitat educativa. Posant cadascú el seu granet de sorra es pot aconseguir el apreciat distintiu.
Poc a poc, en aquest mateix bloc, rebreu notícies de com s’està desenvolupant aquest programa i de les feines que duen a terme els alumnes per així aconseguir-ho.
COMISSIÓ ESCOLA VERDA
distintiu1.gif