Cicle Superior. Excursió per Tarragona.

El passat dimarts 24 i dimecres 25 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam anar d’excursió a Tarragona.

A l’excursió vam fer diferents activitats; els alumnes de cinquè vam visitar el Museu d’Art Modern de la ciutat, i els alumnes de sisè el Museu Arqueològic de Tarragona.

A continuació vam fer un recorregut pels llocs més emblemàtics de la ciutat: plaça del Fòrum, plaça dels Sedassos i la Catedral per respondre a un qüestionari en grup. Aprofitant aquest recorregut vam fotografiar diferents graffitis que hi ha a la Part Alta per poder fer un treball de plàstica a l’escola i per finalitzar vam anar a dinar al Parc Saavedra on vam gaudir d’una estona d’esbarjo.

Aquí us deixem unes imatges perquè veieu que ens ho vam passar molt bé!

Els alumnes de 5è vam visitar el Museu d’Art modern de la ciutat, on vam gaudir de l’obra que en Jaume Saumell li dedica a Sarajevo. Després vam fer una activitat plàstica sobre els conceptes que apareixen a l’obra.

Mentres tant els alumnes de 6è vam realitzar una activitat al Museu Arqueològic de Tarragona, Retrobem-nos a Tàrraco; aquesta activitat consisteix en la identificació de sis personatges que representen a la totalitat de la societat de Tàrraco, i que es van descobrint al llarg del recorregut pel Museu, es pot fer una aproximació a diferents aspectes de la vida dels romans: com i a on vivien, com era la població, com vestien, com eren la seva educació, l’alimentació, les diversions, el comerç, les creences…

I finalment vam fer un recorregut per Tarragona per veure l’art street que hi ha a la nostra ciutat.