5èB. Hem tingut molta sort amb la nostra practicant!!

Durant aquest curs, la classe de cinquè B, hem tingut la sort de comptar amb una alumna de pràctiques de cinquè de carrera que ha vingut cada dimecres i dijous a la nostra classe. Aquesta alumna és; la Ivet Martí Gallego, ens hem sentit molt bé acompanyades, perquè ens ha ensenyat moltes activitats dinàmiques i innovadores i a més a més, ha sigut molt pacient, organitzada i responsable amb nosaltres. Així que, des del bloc volem agrair-te tota la feina que has fet amb nosaltres i volem dir-te que et trobarem molt a faltar.

Gràcies per tot Ivet ha estat un plaer!!