4t. Debat a la Biblioteca

Els alumnes de 4t de l’Escola han participat en el debat sobre els 3 llibres del concurs Atrapallibres, després d’haver-los llegit els 3.

Va ser un debat de molta qualitat, molt participatiu i amb unes intervencions per part de l’alumnat dignes d’admirar. Van aprofundir en la lectura i alguns van ampliar la informació dels llibres, cercant una pel·lícula que tractava sobre el tema i visionant-la per després fer la comparació; altres van parar orella un dia mirant la televisió perquè van donar una noticia relacionada amb els astronautes i l’espai, que era el tema d’un dels llibres.

Es notava que havien llegit i havien treballat bé els 3 llibres; mèrit dels alumnes, dels seus professorat i de les seves famílies. Algun dels llibres se’l van emportar a casa i en alguns casos els pares i mares van participar de la lectura amb els seus fills/es.

En acabar el debat i elaborades les conclusions es va passar a la votació per a saber quin llibre per majoria de vots els havia agradat més i va quedar guanyador el llibre: “El lladre d’entrepans”, de l’autor André Marois i Ed. Cruïlla.

Enhorabona a alumnes, mestres, pares i mares.