Colònies 4t

Les colònies dels alumnes de 4t es van realitzar els 27,28 i 29 d’octubre a Santa Maria de Palautordera (Barcelona).
Els objectius que ens havíem proposat es varen complir totalment i eren: saber conviure entre ells, saber-se organitzar, saber treballar en equip, saber mantenir la higiene… Llegeix més»

Visita a la catedral

La sortida a la Catedral de Tarragona té com activitats: fer un treball de camp per saber-se situar en el plànol de la ciutat i saber fer un recorregut pels carrers a l’entorn de la part antiga de Tarragona.
També fer un treball de camp per… Llegeix més»

Ja som Escola Verda

El passat dia 12 de novembre la nostra escola, juntament amb altres de la nostra ciutat i de la província, va rebre el diploma que l’acredita com a Escola Verda.
Una representació de dos “consellers verds”, la mestra coordinadora del projecte i el director van rebre… Llegeix més»