Eleccions de representants al consell escolar

Una vegada acabat el procés participatiu us informem que han resultat escollides les següents persones per a formar part del Consell Escolar:

Sector pares i Mares: O’hara Valdivia i Marina Elcacho

Sector Mestres: Aida Barrientos i Dolors Rifà

Agraïm la participació i colaboració als membres que surten i donem la venbinguda als nous membres.

Teatre en anglès

Al llarg del dia d’avui tots els alumnes de l’escola han gaudit d’unes obres de teatre en anglès. Formen part de l’impuls que volem donar desde l’escola a l’adquisició i millora d’aquesta llengua.

img_8457img_8451img_8447

Premis de Reconeixement al Mèrit Educatiu

En Ferran va ser l’alumne de la nostra escola que va ser reconegut amb aquest meritori premi per l’Ajuntament de Parets el passat 27 d’octubre . Destaquem les seves qualitats humanes: empatía, companyerisme, alegria, ganes d’ajudar… I també, es clar el seu esforç acadèmic.

Enhorabona, Ferran!

premis-merit-educatiu20

I enhorabona a la resta de premiats!

premis-merit-educatiu41

Compartim la MÚSICA!

Per celebrar el dia de la música estem compartint les nostres estones de classe de música amb les famílies.
L’experiència està sent tot un èxit: pares, mares, germans, germanes, avis i àvies… TOTHOM POT FER MÚSICA!
I recordeu que la música ens serveix per comunicar-nos, expressar-nos, endreçar… Llegeix més»

Sortida Cim d’Àligues. Cicle Inicial

El dimecres 5 d’octubre vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. Va ser una excursió molt maca i vam aprendre moltes coses sobre les aus rapinyaires!

Comiat de 6è

Preinscripció curs 2016 – 2017

Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria
Número més gran atorgat: 147.558