Instal·lacions

ESPAIS

L’escola té 18 aules: 6 aules d’educació infantil i 12 de primària; també tres aules d’educació especial (una compartida amb l’AFA) i una aula d’acollida. A més tenim un espai dedicat a l’atenció individualitzada de SIEI.

Disposem, també, de dues zones d’esbarjo: una per infantil i una altra per primària. També és on toquen els alumnes de primària els instruments de vent.

Una aula de música, una de plàstica (habilitada per a fer l’anglès),una aula de psicomotricitat, una d’informàtica, un gimnàs i un pavelló.

Extern a l’edifici principal hi ha un mòdul prefabricat amb dues aules i un despatx. A una d’elles hi ha l’aula de religió i l’altre està destinada a desdoblaments.

S’han habilitat una com aula multisensorial al passadís d’Educació Infantil.

A la zona d’administració tenim la recepció, sala de professors i els despatxos de secretaria, cap d’estudis i direcció. L’escola té també menjador escolar.