Història

L’ Escola Pompeu Fabra és un Centre de titularitat pública depenent del Departament d’Ensenyament, situada al municipi de Cunit, un poble costaner de la comarca del Baix Penedès, amb 11.989 habitants (dades de l’INDESCAT a l’any 2014) i una extensió de 9,7 km2.

Cunit històricament, ha estat un municipi d’arrels i orígens agrícoles, que amb l’esclat del turisme de segona residència, va anar transformant-se, fonamentalment cap a la construcció i el sector de serveis.

Amb motiu de la crisi econòmica dels darrers anys, l’increment de població ha deixat de créixer i com tot Catalunya i sobretot la comarca del Baix Penedès els índexs d’atur s’han elevat considerablement.

El centre es va inaugurar a l’ any 1956 sent aleshores una escola unitària mixta , després va passar a ser una “ Junta Municipal de Enseñanza”. L’any 1980 se la va anomenar Escola Pompeu Fabra.