Ja està aquí el Nadal!

Poc a poc l’hivern comença a treure al nas pel Pompeu Fabra … mireu quina benvinguda tan preciosa li dona l’AMPA amb l’ajuda de tots els nens i nenes de l’escola.

Moltes gràcies a tots!

CURSOS DE CATALÀ A L’ESCOLA D’ADULTS

Benvolgudes famílies,

Us pengem l’enllaç amb la informació sobre els cursos de català que es fan aquest trimestre a l’escola d’adults de Cunit. De totes maneres ens han comunicat que cap el segon trimestre tenen previst fer-ne també d’altres nivells. Per tant, us recomanem a tots els que vulgueu fer algun curs de català, tingueu el nivell que tingueu, que aneu a l’escola d’adults a comunicar-ho per tal que puguin programar cursos dels nivells que necessiteu.

ENLLAÇ

Gràcies

Olga Pasqual
M.Estrella Trillo

DIA DE LA MONA 2017

Benvolgudes famílies, durant aquests dies s’aniran penjant fotografies de les mones que es van realitzar a l’escola i de la seva elaboració.
Les anireu trobant als blocs dels cicles.
Moltes gràcies!

Carnaval, carnaval!!

Benvolgudes famílies, com ja sabeu aquest any no hi ha hagut sort i el temps no ens va acompanyar per tal de poder realitzar la festa de carnaval a l’aire lliure.

Aquí us deixem el pregó del rei Carnestoltes i algunes fotos que es van fer. Als blogs dels cicles trobareu les actuacions dels vostres fills. Ho vam passar molt bé!! esperem que us agradi.… Llegeix més»

BLUE-BOTS a l’escola

La setmana passada vam tenir la sort de gaudir d’unes “maletes viatgeres” de Blue-Bots del centre de recursos del Baix Penedès. Tota l’escola va participar; als blocs dels cicles anireu trobant fotografies i vídeos de les diferents activitats que es van fer.

bluebot