Torna PINSapiens

El 13 de febrer obrirem les inscripcions a les 21h. Si us hi voleu apuntar, ens haureu de facilitar la següent informació:

1. Nom de l’equip.
  2. Dades dels participants: nom i cognom, vinculació amb l’escola (cursos dels fills o personal del centre), intoleràncies alimentàries.
  3. Una foto de grup.
  4. I us demanarem que ens proposeu una pregunta PINSapiens. Ha de ser tipus test amb 4 possibles respostes. Aneu-la pensant….
Les inscripcions es tancaran quan s’hagin inscrit 19 equips. La vintena plaça està reservada per a una escola convidada, així aprenem del que es fa a altres centres i podem aplicar-ho per millorar el nostre PINSapiens.

Com sempre, la participació a PINSapiens té un cost de 75 euros per equip que comprèn l’organització, el material i el sopar. Els equips quedaran inscrits un cop fet el pagament i tancarem quan arribem als 19 equips.

Les inscripcions començaran el dimarts 13 de febrer a les 21h a través del següent enllaç

Fes clic per apuntar-t’hi

Animeu-vos i aneu formant el vostre equip per al PINSapiens!