AFA

Participa a les juntes obertes de l’AFA mensuals per dir la teva i informar-te !

Descarrega’t el PDF de presentació dels grups de treball de l’AFA

La nova Junta de l’AFA -Associació de Famílies d’Alumnes- està formada per famílies ja implicades en la vida de l’escola que han decidit fer-hi un pas més. Quant a la nova denominació, pretén ser reflex de la diversitat de models de famílies que presenta la societat i, per tant, la nostra escola; tots i totes ens volem sentir identificades/ts i representades/ts per aquesta nova proposta.

Les nostres prioritats passen per preservar el que tenim de diferencial:

• Gaudir de la gran qualitat de la cuina, un excel·lent servei de menjador i una gestió del lleure educatiu on cada detall està pensat per als infants.
  • Potenciar l’espai natural on s’ubica l’escola, un entorn privilegiat que cal mantenir i gaudir.
  • Viure el que passi al poble; que també es visqui al Pins. És a dir, que sigui una escola oberta a la vida local, en l’àmbit social, cultural i tradicional.

Volem un Pins participatiu, crític, obert, i, sobretot, del qual tothom se’n senti orgullós de formar part. Pretenem que tothom sàpiga què es fa a l’escola i se’n senti part. Treballarem per a aconseguir la màxima implicació per part de totes les famílies.

Ens organitzem de tal manera que fomentem que totes les opinions comptin per igual, així que ens estructurem de forma el màxim horitzontal possible i amb una mínima jerarquia. D’altra banda, l’organització dels membres de la nova AFA és en grups de treball, els quals engloben les comissions que gestionaran cadascuna de les activitats que es desenvoluparan.

Particiem al Consell Escolar i a la Coordinadora d’AFEs de Sant Cugat.

Els objectius del Curs 2023-2024 son:

• Consolidació de les activitats recuperades postpandèmia.
  • Recuperació del PINSapiens (activitat adults).
  • Consolidació del projecte d’educació mediambiental amb l’URPA.
  • Augmentar la participació de famílies a les comissions.

La quota de l’AFA pel curs 2023-2024 es de 32€ anuals per família.

La Junta de l’AFA 2023-2025 som:

Fem gran l’AFA !

Segueix-nos !