Situem-nos

L’Escola Pere Torrent, es troba a Lloret de Mar, poble que pertany a la comarca de la Selva. Lloret està situat al Sud de la Costa Brava, a 70 Km. de Barcelona i a 38 Km. de Girona. Els pobles veïns nostres són: Blanes, Tossa, Vidreres i Tordera

mapa 1

L’Escola es troba situada al sector nord de la localitat, a uns 400 metres del centre del poble, en una zona dedicada a serveis; limita al nord amb el carrer Passatge Sra. de Rosell, on es troba l’entrada dels alumnes d’Ed. Infantil. A l’est entre un edifici d’apartaments i un camp de futbol, es troba l’entrada dels alumnes de Primària; al sud limita amb el pavelló poliesportiu vell i a l’oest amb les pistes d’atletisme.

Molt a prop hi ha ubicats altres serveis com el camp de futbol municipal, la guarderia municipal, el CAP, el casal de joves (puntet) i el poliesportiu nou.

mapa 2

L’Escola té vàries obertures: al nord n’hi ha tres, l’entrada d’Ed. Infantil, l’entrada dels proveïdors del menjador i una tercera que és d’ús exclusiu dels mestres; al sud hi ha tres obertures: una de petita, una altra pel servei de manteniment i una tercera que durant el curs 2004 / 2005 els serveis tècnics de l’Ajuntament han obert per facilitar les entrades i sortides a la carpa instal·lada a la pista de l’escola, a l’est l’entrada principal que dóna al carrer de Les Escoles s/n i a l’interior del centre es troba una de petita que comunica amb el camp de fútbol de l’Escola.

Us deixem amb el Google Maps per si ens voleu trobar ràpidament amb les noves tecnologies. Si us hi aneu atansant, veureu l’edifici tal i com es realment.

Escola Pere Torrent
C/ Les Escoles, s/n
17310 Lloret de Mar

b7002107@xtec.cat

Com arribar-hi:

Bus: Estació d’Autobusos Lloret de Mar.

Cotxe particular