Els alumnes de 6è participen a les primeres Olimpíades Interescolars de LLoret de Mar

Avui al matí tots els alumnes de 6è de primària i de 1r d’ESO de les escoles i instituts de Lloret s’han trobat a les pistes d’atletisme per celebrar les primeres Olimpíades Interescolars de Lloret de Mar, organitzades pels alumnes de 2n D’AAFE de l’Institut Rocagrossa.

Després de la cerimònia inaugural, on hem desfilat lluint la nostra bandera, cada alumne de 6è ha realitzat una cursa atlètica. Entre les diferents modalitats trobàvem: 100 metres, 400 metres, 4×100 relleus i 600 metres. A més a més, els nens i nenes han pogut gaudir d’un seguit de tallers que l’organització tenia preparats. A l’acabar la Jornada ens hem dirigit al pavelló, on s’ha fet l’entrega de premis i la cerimònia de clausura.

Us deixem algunes imatges d’aquest matí tan emocionant!

Per més informació: Resum fotografies de la jornada

Resum de fotografies de la jornada 2           Video