Menjador escolar

Informació famílies menjador 23-24

PREU MENJADOR                                                                                                          PREU ACOLLIDA

Alumnes fixos/fixes: 6,40 €                                      Alumnes fixos/fixes (3,4 ó 5 dies): 1 hora 39 €  1/2 hora 26 € / mes

Alumnes eventuals: 7,05 €                                                     Alumnes esporàdics/ques: 1 hora 3,50 €   1/2 hora 2,50 €

COORDINADORA DE MENJADOR – HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

De dilluns a divendres de 9 a 9:30

Telèfon: 663 81 60 76

Fitxa d’inscripció al menjador AUSOLAN

Plataforma on line – Servei Menjador Pau Casals (AUSOLAN)

Comunicat a famílies usuàries espai migdia Escola Pau Casals

Recomanacions dieta equilibrada

PAGAMENTS:

Alumnes fixos/fixes

– Els pares faran efectiu l’import mensual per domiciliació bancària del dia 5 al 10 de cada mes.

– Si un nen o nena no pot assistir al menjador ha d’avisar de 9 a 9:30 h perquè li sigui abonada la part corresponent al menú.

– Els abonaments es realitzaran en el rebut del mes següent. A partir del primer dia es retornarà el preu total del menú.

Alumnes eventuals

– Quan es vulgui fer ús del servei cal avisar a la Marga, coordinadora del menjador, no més tard de les 9:30 del dia que s’hagi de quedar l’alumne/a.

Segons disposa el punt 6.1. d) de la Resolució ENS/603/2018 de 27 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2018-2019, el nostre centre garanteix la disponibilitat de menús especials per malalties cròniques del sistema digestiu, endocrí o metabòlic.