Sant Jordi 2017

El divendres 21 d’abril per la tarda, amb motiu de la diada de Sant Jordi, els alumnes de sisè juntament amb Ed. Infantil van compartir una estona de lectura de contes.

Durant tota la setmana, els alumnes de 6è han elaborat contes per parelles i els han il·lustrat per fer-los més atractius i entenedors pels alumnes d’infantil.

Ha sigut una experiència molt positiva, ja que els “peques” estaven molt predisposats a gaudir escoltant les històries. Els grans s’han comportat d’una manera molt responsable i han estat molt atents en tot moment amb els seus companys petits.

En aquest enllaç podeu veure les fotos: