Resultats recollida oli usat 2017-2018. Gràcies per reciclar !

Ens complau compartir amb tots i totes vosaltres els resultats de la recollida d’oli usat al llarg de tot el curs passat i un històric dels beneficis que comporta aquesta bona pràctica tan instaurada a la nostra escola des de l’any 2010.

Moltes gràcies a tothom per l’esforç, us encoratgem a continuar així.  Segurament la primera setmana del mes d’octubre ja començarem a recollir oli una altra vegada aquest curs.  Com sempre serà els dimecres.  Recordeu que l’escola us facilitarà un claki per família.  Aquelles famílies que encara no tinguin claki que li facin saber al tutor o a la tutora del seu grup i mirarem que ningún es quedi sense.  Mantinguem entre tots aquests esforços pel bé del nostre planeta.  Els resultats són sorprenents, mireu amb atenció l’informe que us deixem a continuació.  Ànims !

Som i continuarem sent amb el vostre ajut ….. Escola Verda.

PAU CASALS__ProjecteCLAKI_ResumDades