La pilota solidària de 4tB, guanyadors categoria Cicle Mitjà del premi Pilarín Bayés

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi s’ha fet públic el veredicte del catorzè Premi Pilarín Bayés 2017. S’ha donat a conèixer en directe al programa especial que ha emès TV3 des de la Plaça Catalunya de Barcelona, amb la participació de la directora de l’Editorial Mediterrània, Mònica Estruch, i la il·lustradora Pilarín Bayés.

Un grup d’alumnes de la classe de 4tB de la nostra escola han estat els guanyadors del premi a la categoria Cicle Mitjà. Enhorabona!!!

Us deixem un vídeo emès en directe per TV3 el passat diumenge 23 on fan públics els guanyadors (a partir del 1:29)
Vídeo TV3