Projecte Dinem junts a l’escola

El Projecte “Dinem junts a l’escola” neix amb l’objectiu que les famílies de l’alumnat usuari del servei de menjador, puguin compartir un dinar amb ells a l’escola.

Les famílies podran venir els divendres a compartir el temps de menjador amb els seus fills o filles, dinar amb ells i elles i amb els seus companys i companyes, conèixer el funcionament del menjador, les activitats de lleure que es realitzen i participar en la millora del servei.

Aquesta activitat es desenvoluparà des del 6 d’abril fins a final de curs. De cada família de P4 a 6è, preferentment d’alumnat fix dels servei de menjador, podran assistir-hi dues persones de forma gratuïta.

Les famílies interessades hauran d’omplir el següent formulari.

També, el trobareu en la pàgina web de l’escola, dins del menú ràpid de la columna esquerra. Si teniu problemes per omplir el formulari podeu adreçar-vos presencialment a la coordinació de lleure al despatx de l’AFA Ocells de 9:00 a 10:00h dilluns i dimecres, qui gestionarà la reserva de l’activitat.

Us animem a participar i gaudir d’un dinar junts a l’escola.