Menjador escolar

imagen1El servei de menjador compta amb cuina pròpia des del seu origen. Està gestionat directament, i de forma voluntària, per les pròpies famílies usuàries a través de l’associació AFA Els Ocells amb el vist i plau anual del Consell Escolar. Qualsevol família usuària del menjador forma part automàticament de l’associació AFA Els Ocells.

En el PFAM, Pla de Funcionament Anual del Menjador, es detalla la definició i l’organització del servei. Es revisa i s’aprova anualment pel Consell Escolar i el trobareu al web de l’AFA.menjador

La cuina està gestionada per Roca González SL. La dietista col·legiada de l’empresa proposa els menús i després la Comissió de nutrició i qualitat d’AFA Els Ocells els revisa, tenint en compte criteris d’estacionalitat dels aliments i estils de cocció i la màxima qualitat dels ingredients.

Els menús s’elaboren amb peix fresc quan el mercat ho permet, amb productes d’origen ecològic (arròs, llegums, pasta, una fruita a la setmana i vedella o porc, un cop al mes) i amb verdura fresca i de proximitat prioritzant els pagesos de Sant Joan Despí amb certificació ecològica.

Els menús també són revisats per persones expertes en dietètica del Departament de Salut de l’Ajuntament i de la Generalitat.

L’administrativa del servei de menjador és la Margarita Gallardo, imagen1a qui podeu trobar de 9h a 10h al despatx del menjador. També es pot contactar per telèfon o WhatsApp al 660 261 607 i per adreça electrònica, menjadorocells@ceippaucasals.net

La Coordinadora de l’equip de monitors/es del menjador és la Marta.

Ella atén presencialment dilluns i dimecres de 9:00 a 12h i, dimarts, dijous i divendres de 9:30 a 12:00h. També podeu contactar per telèfon o WhatsApp al 660 261 607, de dilluns a divendres de 12 a 16h o per correu electrònic paucasals.imalleure@gmail.com.

Durant l’horari de migdia hi ha un equip de monitors i monitores que tenen cura dels hàbits d’higiene i de comportament al menjador i que, després de dinar, dinamitzen activitats diverses adequades a cada nivell (els nens i nenes de 3 i 4 anys fan la migdiada).

També disposen d’un blog on podreu trobar informació i fotos dels vostres infants durant l’espai del menjador: Blog “El menjador del Pau i la Paula”.

L’equip de monitors i monitores pertanyen a l’empresa Imalleure, SL.

Per a conèixer a la resta de l’equip que fa possible el bon funcionament del servei:

Monitoratge: cliqueu aquí.
Cuina: cliqueu, aquí.

El preu del servei de menjador és:

• Servei fix: 6,20 €/dia.
    • Servei discontinu (menys de 3 dies): 6,60 €/dia.
    • Els Serveis Socials de l’Ajuntament i el Consell Comarcal ofereixen ajuts de menjador anualment.
    • Els rebuts del menjador es passaran  a mes vençut de l’1 i el 5 de cada mes.
    • No seran admesos cobraments en efectiu (Ni fixos ni discontinus)

Per donar-se de baixa cal comunicar-ho a administració amb la màxima antelació possible i omplir el full de baixa.

Descomptes en l’ús del servei: malalties, sortides, colònies…

Es descomptarà la meitat del preu/dia del menjador en els següents casos:

• Si la família avisa en el mateix dia la no necessitat del servei (per malaltia o altres causes): de 9h a 10h del matí, de manera personal al despatx de l’AFA, o bé trucant al telèfon del menjador (660 261 607 o WhatsApp), o abans de les 9,30h del matí per correu electrònic (menjadorocells@ceippaucasals.net). Si no avisa se li cobrarà el dia igualment encara que no hagi fet ús del servei.

Es descomptarà el dia sencer del menjador en els següents casos:

• A partir del 2n dia de malaltia i si s’ha avisat diàriament mentre duri la mateixa.
      • Per a casos excepcionals de baixes llargues que es poden avisar amb temps, les famílies s’han de dirigir a l’administració per estudiar el cas.
      • Per sortides de tot el dia o colònies.

Comunicació famílies menjador

Les famílies que necessiten un ús puntual o una dieta especial ho poden comunicar el mateix dia de 9h a 10h del matí, de manera personal al despatx de l’AFA, o bé trucant al telèfon del menjador (660 261 607 o WhatsApp), o abans de les 9,30h del matí per correu electrònic.
Per comunicar la no assistència d’un infant al servei per malaltia i/o altres situacions puntuals, caldrà comunicar-ho diàriament a l’administració de l’AFA,
presencialment, per telèfon o WhatsApp entre les 9h i 10h del matí o per correu electrònic abans de les 9 :30h del dia referit.
Per a més informació, consulteu el PFAM.
Podeu dirigir-vos per a qualsevol consulta, suggeriment o queixa del servei i/o de la seva gestió al correu electrònic de la Junta AFA ElsOcells:
junta.menjadorocells@ceippaucasals.net