Acollida

Imatge de complementDes de l’AMPA també es coordina un servei d’acollida que permet que les famílies disposin d’una franja horaria adicional per deixar o recollir els seus fills o filles a l’escola.

L’encarregada de coordinar aquest servei és l’Edith. Si teniu qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb ella al telèfon 661870003 o bé passar-vos per l’AMPA de l’escola.

Funciona en horari matinal de 07:30 a 09:00 hores i proporciona a l’alumnat més matiner un espai lúdic on passar l’estoneta abans de començar les classes.
Aquí esmorcen si ho dessitgen i comparteixen jocs amb  l’altre alumnat usuari del servei.

Si necessiteu d’aquest servei puntualment heu de comunicar-ho el dia abans, al Despatx del menjador.

Existeixen diverses possibilitats pel que fa als horaris i preus respectius.

El servei està subvencionat parcialment per la Generalitat. L’AMPA tramita la subvenció i retorna a les famílies la quantitat corresponent.

A la tarda el servei d’acollida és de 16:30 a 17h.