Fem Escola

El projecte “Fem Escola” és un projecte de co-creació, això vol dir: crear amb algú altre, en el nostre cas apropant a tota la comunitat educativa treballant en un projecte comú.

Des del seu començament, amb la creació de la comissió mixta, esImagen1 van unir esforços per dissenyar tot el procés i posteriorment amb les comissions de treball; famílies, monitoratge i mestres, vam treballar conjuntament per organitzar les jornades de co-creació.

Aquest curs s’han portat a terme dues jornades, han estat jornades de treball, però a l’hora festives i la sensació general és molt positiva.

Imagen2Imagen3

Imagen4Imagen5

Tothom que ha participat s’ha sentit inclòs en el projecte aportant els seus coneixements i/o habilitats.

Els nens i les nenes han participat en la mesura que els ha estat possible i han après que amb esforç i dedicació i amb la unió de tots i totes, es poden fer i aprendre moltes més coses.

Des d’aquí volem donar les gràcies a nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, monitors, monitores i mestres per la feina feta, per l’entusiasme i per fer possible que aquest projecte sigui una realitat.Imagen6