Història

La nostra escola va ser inaugurada l’any 1974 amb el nom de “Colegio Nacional Carrero Blanco”. Va mantenir aquest nom fins l’any 1980 en què es va canviar pel nom actual “Escola Pau Casals”, després de la demanda feta pel claustre i l’AMPA de l’escola.

En els més de 40 anys de funcionament, sempre ha destacat per la seva línia innovadora a nivell pedagògic. Va ser una de les dues primeres escoles públiques en començar la immersió en català i constituir-se com Escola Catalana, motiu pel qualHPIM1978.JPG
va rebre l’any 1988, el premi Baldiri i Reixach. Al llarg dels anys, s’ha implicat en diferents projectes d’innovació pedagògica i el professorat de l’escola s’ha format, durant aquest temps, per tal de portar a terme tots aquests projectes.

Des de fa tres cursos, hem encetat un nou projecte: Racons d’aprenentatge de la Llengua Catalana amb suport TAC. Els nostres racons tenen en compte tots els àmbits de la llengua amb activitats adients i pensades per motivar a nens i nenes.

En definitiva, al llarg dels anys, els mestres de la nostra escola estem convençuts que totes les estratègies metodològiques adreçades a incentivar el protagonisme dels nens i les nenes, són la millor manera de motivar-los i fer-los partícips del seu aprenentatge i aquest és el camí que volem seguir.