SETMANA DE LA CIÈNCIA

La setmana del 23 al 29 de novembre, al nostre municipi, es va celebrar la Setmana de la Ciència. La nostra escola es va afegir a aquesta iniciativa participant en moltes d’aquestes activitats i també organitzant d’altres relacionades amb l’any de la llum. Va ser una setmana plena de ciència, d’activitats sorprenents i de vivències que ens van ajudar a conèixer una mica més el món que ens envolta.

Durant tota la setmana, cada classe va fer un experiment al laboratori de ciències amb l’ajut de l’alumnat de 6è. També, vam fer una activitat de ciència a la classe, un conte científic i enigmes matemàtics. El dimarts 24 vam participar en el Mapa Sònic col·laboratiu de tot el municipi, on mesuraven la contaminació acústica que havia a diferents espais de la ciutat, nosaltres a espais de l’escola. L’alumnat de 4t i de 5è va assistir a la xerrada organitzada per l’ajuntament, els de 6è van participar en la gimcana de les matemàtiques amb la resta d’escoles i instituts de Sant Joan Despí i, el dissabte 28, a la biblioteca Mercè Rodoreda es va celebrar el Concurs de Ciències, amb una gran participació de l’alumnat de l’escola i amb diversos premis recollits.

Ha estat una setmana fascinant i plena d’emocions. Hem gaudit fent ciència i volem agrair la col·laboració de tothom que hi ha participat.

SETMANA DE LA CIÈNCIA. SOM CIÈNCIA!!!