Reculls: 6èB: Entrevista al nou conserge de l’escola, l’Albert.

L’Albert, el nou conserge de l’escola Pau Casals, ens explica com és la seva vida i el seu ofici.

Nosaltres hem pensat realitzar unes preguntes al conserge de la nostra escola: l’Albert Boherd Abril per saber com es el seu ofici i la seva estança aquí amb nosaltres.

Bon dia Albert, som uns nens de 6è B i volem fer-li un seguit de preguntes perquè estem estudiant la notícia, a més a més formarà part del recull d’informacions del bloc de l’escola. Tots els anys ho fem a final de curs.

1-On va néixer?

-Jo vaig néixer aquí en Barcelona, m’agrada molt aquesta ciutat.

2-Abans del Pau Casals, ha estat en altres escoles treballant?

-Sí, abans de vindre aquí, vaig anar a l’escola Joan Peric i Valls, de Sant Joan Despí.

3-Fins a quan restarà al Pau Casals?

-No estic segur de fins quan podré estar a aquesta escola, però jo vull estar tot el que pugui.

4-A l’escola quines feines fa?

Jo faig fotocopies, netejo, endreço… bàsicament faig el que em demanen.

5-Com es el treball de conserge? Li agrada?

-El treball de conserge és agraït i creatiu, m’agrada molt. És un molt bon treball. És molt personal i puc anar al meu aire treballant.

6-A quina edat va aconseguir el vostre primer treball?

-Abans els nens començaven a treballar molt més joves que ara, jo, per exemple vaig treballar als 16 anys, era molt jove i m’hagués agradat començar a treballar amb 20 o 25 anys.

7-De què ha treballat abans?  Ha tingut una altra professió?

-Jo vaig treballar de oficial de brigada de manteniment en l’ajuntament de Trijueque “Guadalajara”.

8- Té algun hobby? Quin/quins són? Li agrada l’esport?

-Sí, sí que en tinc, faig senderisme i ciclisme. Sí, des de petit m’agrada molt l’esport.

9-Què volia ser de petit? Quines activitats li agraden?

-Jo volia ser pilot de carreres, però ja ho veig impossible, però jo tenia molta il·lusió perquè des de petit veia el Formula 1 i m’agradava molt.

10-Té temps lliure? En que ho aprofites?

-No, no tinc gaire temps lliure, el poc que tinc l’aprofito per llegir i endreçar.

Dilluns 7 de maig del 2018

Autors: Iker Valero i Asier Pacheco  Representants de 6è.B