P5 B. ACOMIADEM A EN JOEL

El nostre amic i company Joel canvia d’escola i se’n va a Granada, ens ho hem passat molt bé amb ell des de P3 i tots i totes li desitgem molt bona sort a la nova escola. Segur que farà molts nous amics i amigues per què és un noi fantàstic i genial. Aquests dies, ens ha anat explicant que s’anava, i tot el que faria a Granada quan hi arribés, li hem fet moltes abraçades i petons, i ens hem fet aquestes fotos amb ell per tenir un record més. Les nostres famílies, li han volgut donar un present, una pilota de futbol què hem signat tots els nens i nenes. Ha estat una sort haver estat amb tu aquests tres anys i et desitgem què et vagi molt bé Joel!!!