JORNADA FEM ESCOLA 13 MAIG 2018

El passat diumenge 13 de maig de 2018 vam celebrar la Jornada del Projecte Fem Escola d’aquest curs. Durant aquell dia vam poder acabar les dues actuacions previstes: Remodelació del porxo d’Educació Infantil i adequació de l’entrada a l’hort. Totes dues actuacions han quedat molt bé i han millorat molt aquests dos espais.

Paral·lelament a les actuacions es van realitzar tallers, on petits i grans, vam poder aprendre a fer trenes de colorins als cabells, fer punts de llibre molt creatius i jugar cooperativament.

A l’acabar vam poder compartir una botifarrada  i celebrar la bona feina feta. Volem agrair a tothom que hi va participar la seva dedicació i implicació amb el projecte. Va ser una jornada de compartir emocions, conviure membres de tota la Comunitat educativa i, sobretot, continuar FENT CAMÍ, FENT ESCOLA.

MIREU EL VIDEO