INAUGURACIÓ DE LES XIV JORNADES D’ESPORT I CULTURA

Aquest matí ens hem trobat tota l’escola a la pista i hem fet la inauguració de les XIV Jornades d’Esport i Cultura. Aquesta inauguració ha tingut diferents moments molt especials i on hem gaudit molt tots i totes plegats.

La inauguració ha començat amb el seguici format pels abanderats i abanderades de cada nivell, els gegants de l’escola i els timbalers i timbaleres de 5è. Més tard, l’alumnat de 6è ha interpretat la cançó de la pel·lícula “Carros de foc” amb la flauta, donant pas a la desfilada de cada nivell. Per acabar, hem llegit el jurament olímpic i hem encès el pebeter, donant per inaugurades les Jornades.