Adéu i moltes gràcies,Toni.

Avui ha acabat el seu període de pràctiques el Toni.

Aquest curs ha estat a la nostra escola el Toni Guerra, alumne del mòdul de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Durant aquest temps ens ha ajudat a fer el manteniment del ordinadors de l’escola, a resoldre avaries, a configurar-nos les tauletes, a fer edició de videos, a col·laborar en la web de l’escola,… en definitiva en tot allò relacionat amb els dispositius informàtics. Però no només això, s’ha guanyat el carinyo i apreci de tota la comunitat educativa amb la seva predisposició a ajudar sempre i a participar de la dinàmica escolar  Aquí teniu el video de comiat que li hem fet.

MOLTES GRÀCIES I MOLTA SORT, TONI!!!