16, 17 i 18 DE MARÇ XIV JORNADES D’ESPORT I CULTURA

Els propers dies 16, 17 i 18 de març celebrarem a l’escola les XIV Jornades d’Esport i Cultura. Seran tres dies plens d’activitats esportives i culturals, on gaudirem plegats compartint emocions i alegries. Entre d’altres activitats es realitzaran: Inauguració amb timbalers, gegants i desfilada, tallers, cinema, partits esportius, curses atlètiques, sortides a la natura, gimcana barrejat tot l’alumnat de l’escola i, per acabar les actuacions de la cloenda. Podeu trobar més informació de totes aquestes activitats al següent enllaç.

També podeu consultar les actuacions de la cloenda del divendres a la tarda al següent enllaç. Us recordem que la cloenda és oberta a les famílies, podreu accedir a l’escola a partir de les 15:15h. Us animem a assistir-hi i compartir tots plegats les magnífiques actuacions que estem preparant.