Funcionament

HORARIrellotge

EDUCACIÓ INFANTIL de 09:00 a 12:25 h.  i  de 15:00 a 16:25 h.
EDUCACIÓ PRIMÀRIA de 09:00  a 12:30 h. i de 15:00 a 16:30 h.
MENJADOR De 12:30 a 15:00 h.

ENTRADES I SORTIDES

ENTRADES:

Les tutores i tutors de P3 a 4t fan les files a les 9:00h en punt  al pati corresponent.

Edifici de Parvulari:    Fan les files P3 i P-4

Edifici de Primària:

A la porta del davant fan les files  P5, 1r i 2n.

A la porta del darrere fan les files 3r i 4t.

L’alumnat de Cicle Superior no fa files i puja directament a les aules, on l’espera el professorat.

La puntualitat a les hores d’entrada a l’escola, és un hàbit molt important pel bon funcionament de les activitats a l’escola.

SORTIDES:

De P3 a 2n les tutores lliuren en mà els nens i nenes a les famílies.

Edifici de Parvulari: P3  es recull a les aules i P4 s’asseuen al porxo i van sortint a mesura que se’ls anomena.

Edifici de Primària:

A la porta del davant  P5 seu a la vorera i els nens i les nenes  esperen que se les cridi.

El professorat acompanya l’alumnat  de 1r i 2n, a  la part de l’edifici on tenim el   mural. Els nens i nenes de 1r es lliuren en mà a les famílies. Les famílies de 2n entren fins a mig pati i les mestres van anomenant els nens i les nenes per a què marxin.

L’alumnat de  3r a 6è marxa sol.

Els dies de pluja la sortida es farà de la següent manera:paraigües

P3 / P5 / 1r: les famílies entraran fins la porta de les classes per recollir els nens i nenes.

P4: les famílies esperen al porxo que surti l’alumnat, no entren a les classes.

2n: s’esperarà a la biblioteca i s’obrirà la porta que dóna al pati on s’esperaran les famílies.

3r / 4t / 5è / 6è : sortiran sols.

Per motius de seguretat, en cas que hagi de venir alguna persona diferent a recollir els vostres fills o filles, us preguem que aviseu al mestre o la mestra corresponent.

ENTRADA O SORTIDA DE L’ESCOLA FORA DE L’HORARI HABITUAL

Si un nen o una nena arriba tard, pel motiu que sigui o ha de sortir abans, la persona que  vingui a buscar-lo/la, ha de passar per consergeria o per secretaria per tal que el personal de l’escola el/la vingui a buscar a la classe  i us el/la  porti.

Si a Cicle Inicial una família vol que el seu fill o filla marxi amb un germà/na  d’un curs superior, haurà de signar una autorització a la tutora perquè el deixi marxar.

Recicon-notepadordem que les famílies no heu d’entrar a l’edifici d’Educació Primària, ni a l’edifici d’Educació Infantil. Si necessiteu comunicar alguna incidència a la mestra dels vostres fills/es ho podeu fer per escrit o comunicar-ho directament a la fila d’entrada.

A partir de les 16:30 h. només es poden quedar a l’escola aquells/es alumnes que realitzin activitats extraescolars.

RECORDATORIS

• Ja coneixeu la importància de l’adquisició d’uns bons hàbits de treball, d’autonomia i d’higiene. Per tal de treballar aquests hàbits, és molt important  que nens i nenes no oblidin a casa cap material necessari per dur a terme la tasca a l’escola. Si el vostre fill o la vostra filla s’oblida el material o l’esmorzar a casa, no cal que vingui ningú a portar-li, perquè no se li farà arribar.
  • Cal que els nens i nenes rebin el suport de la família per realitzar les feines que han de fer a casa i cal que les presentin en el termini establert.
  • És important que els nens i nenes no portin objectes de valor, l’escola no se’n pot responsabilitzar. També és important que no portin joguines, ja que sovint són un punt de conflictes.pastilles
  • Per poder administrar un medicament dins l’horari escolar, cal que porteu la recepta del metge i una autorització signada (trobareu el model a la web a l’apartat de documentació).
  • Al final de cada trimestre, els nens i les nenes porten a casa les feines realitzades i l’informe de l’avaluació. Recordeu que heu de tornar a l’escola la bossa taronja amb la que ho porten tot i la carpeta de plàstic on va l’informe amb l’últim full d’aquest signat i amb les observacions que vulgueu fer-nos arribar.
  • A l’escola celebrem els aniversaris, és voluntari portar alguna cosa per la celebració, si ho feu, cal que seguiu els acords al respecte: a Educació Infantil un pastís  o una caixa de galetes comprats  (cal portar el tiquet) i a Primària, hi ha suficient amb un petit detall (un xupa-xups, un llapis…mai una bossa de xuxes!).birthday_icon_55533
  • Quan vulgueu convidar a una festa companys i companyes dels vostres fills/es, l’heu de fer fora de l’horari escolar.