Projecte educatiu

ACCÉS ALS DOCUMENTS DE REFERÈNCIA

Volem formar persones autònomes i competents.  Entenem l’educació com un procés integral, considerant les diferents dimensions de la personalitat de l’alumnat, admetent i respectant la diversitat dels ritmes evolutius i les capacitats intel·lectuals.

Partim de la teoria d’aprenentatge constructivista, basat en el paper actiu de l’infant com a constructor dels seus aprenentatgesSempre que és possible, és té en compte l’entorn proper, participant i/o potenciant activitats amb les diferents entitats del poble.  Creiem en la necessària contribució de tots (famílies i escola) per al millor desenvolupament de l’alumnat, i així queda plasmat, per exemple, en la carta de compromís educatiu.

A l’escola duem a terme diferents projectes (cliqueu a sobre del títol per saber-ne més):

PROJECTE D’ACCIÓ TUTORIAL

escola verda logo