Història

CASALS-ORIGINAL-AQUARELAEn Pauet

Hola, em dic Pauet i sóc la mascota de l’escola PAU CASALS.

Vaig néixer l’any 1996, en ocasió del 10è aniversari del nou edifici, de la mà del dibuixant Joan Rafart, pare d’una mestra de l’escola.

Des de llavors he portat una vida camaleònica adoptant mil i una personalitats sorgides de la imaginació de la Cap d’estudis i de les necessitats de les persones del centre.

Durant la teva visita podràs veure’m caracteritzat per a les diferents ocasions: carnaval, mercats solidaris, setmanes culturals, cuiner… Sempre sóc present a la vida social del centre.

L’any 2001, amb motiu del 25 aniversari del centre, van decidir que havia de deixar de ser un dibuix i convertir-me en un ésser 3D.

Dit i fet. Des de La Forja de Montmeló, en Tero, en Rafa, la Gemma, en Toni… em van convertir en uns dels gegants d’escola més originals. Vaig tenir un bateig com cal i fins i tot en Josep va composar un petita peça per a gralla per tal que pogués ballar amb una música expressament pensada per a mi.

vestíbul pauet

He sortit algun any per la Festa Major de Montmeló i espero poder tornar-hi algun dia. De moment sóc al vestíbul de l’escola alegrant amb el meu somriure el nostre dia a dia .