Premi del Consorci Besòs-Tordera

El Consorci Besòs-Tordera ha convocat el concurs “Descobreix el riu” entre els nens i les nenes que han realitzat alguna de les activitats educatives del Consorci durant el curs 17-18.

En aquesta edició, han premiat la nostra companya Berta pel seu dibuix d’un tòtil (gripau).  Dijous a la tarda vam assistir a un acte entranyable a la sala d’actes del Consorci, on ens vam trobar amb altres escoles que també havien participat en les activitats.

Moltes felicitats, Berta!

Aquí trobareu més informació sobre el lliurament de premis.

Ja hem començat!

Doncs ja ha arribat el 12 de setembre i hem obert un nou curs.
Els nervis, l’expectació, l’emoció… han estat presents durant tot el dia. Hem estrenat aules i materials, hem fet jocs de grup, hem anat revisant algunes normes…  També hem retrobat antics companys i n’hem… Llegeix més»

Gimcana 2018

Amb el final de curs arriba la nostra tradicional Gimcana.  Enguany el tema ha estat l’espai i els planetes.  Ens hem barrejat en grups de diferents edats i hem hagut de superar les proves que els nens i les nenes de 6è han organitzat: pilotes… Llegeix més»

Deures d’estiu

Entenem les vacances d’estiu com un temps on els infants poden gaudir del temps lliure, tot fent activitats diferents, relaxades, però que alhora els ajudin a créixer i a guanyar autonomia: practicar esport, inventar o aprendre nous jocs i activitats, col·laborar en les feines de… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 18-19

Per acabar la matriculació del/de la seu/va fill/a per al curs escolar 2018-2019, preguem passeu per la secretaria de l’escola durant els dies i en l’horari que s’indica a continuació:

Dijous, 21 de juny: de 9 a 12h.
Divendres, 22 de juny: de 9 a a 10:30h.
Dilluns,… Llegeix més»

COLÒNIES 2018

Els nens i les nenes que han sortit de colònies ja han arribat a les cases i s’estan instal·lant;  fa un dia molt bo i estan molt emocionats i amb ganes de començar les activitats:
Anirem actualitzant als diferents blocs de cicle i les xarxes socials… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 18-19

Procés de preinscripció i matriculació pel curs 2018-2019

Preinscripció
Del 13 al 24 d’abril

Llista de sol·licituds baremades provisionals
3 de maig

Presentació de reclamacions
del 4 al 8 de maig