Ja tenim instagram!

El Pau Casals amplia la seva presència a les xarxes socials amb la creació d’un compte d’instagram.  Us animem a seguir-nos també per aquesta xarxa, la intenció és que contribueixi a la millor comunicació i cohesió de tota la comunitat educativa.  Cliqueu al logo per accedir-hi o bé busqueu l’usuari escolapaucasalsmontmelo.

Castanyada 2017

Dimarts passat vam celebrar la castanyada.  Els diferents cicles van preparar acitivitats relacionades amb la festa, i després tothom va sortir al pati a menjar castanyes que ens havien torrat un grup de pares i mares.  Vam gaudir d’una tarda fantàstica i volem compartir amb vosaltres algunes fotografies.

Música: Good Old Times (Alex Cohen)

L’anglès, llengua de comunicació

Un dels factors importants en l’adquisició d’una nova llengua és el fet d’utilitzar-la en situacions comunicatives reals.  Per això, els nens i les nenes de Cicle Superior intercanvien cartes amb alumnes de diferents països:  5è A (Grècia), 5è B (Polònia), 6è (França).
Aquí podeu veure els alumnes… Llegeix més»

Premi del Consorci Besòs Tordera

La nostra companya Aina, de 4t A, ha recollit avui un premi del Consorci Besòs Tordera, que treballa per recuperar els espais fluvials i duu a terme una activitat educativa en la què participa la nostra escola.

El Consorci Besòs Tordera buscava el dibuix d’un bernat… Llegeix més»

L’inici de curs a Vallès Visió

Vallès Visió ha informat de l’inici de curs a les escoles de la zona en la seva edició de notícies del 12 de setembre.  Han fet un petit reportatge de la nostra escola, el voleu veure?  Sortim a l’entradeta de l’informatiu i també a partir del minut 2:43.

Podeu veure-ho aquí.

Gràcies, Josep-Maria

Tota l’escola s’ha reunit per donar-li les gràcies a en Josep-Maria Fité pels 20 anys que ha dedicat a la direcció de l’escola.

Cada curs ha escrit un petit text i alguns alumnes de cada classe han pujat a l’escenari a llegir-li.

Al final ha quedat confegit… Llegeix més»

XERRAMECA JUNY 2017

Ahir vam celebrar el darrer concurs del xerrameca d’aquest curs, gràcies a tothom per participar-hi!

Les afortunades han estat la Jana de 4t, la Martina de 2n  i la Jana de P-4.  Moltes felicitats, gaudiu del contingut de la bossa misteriosa!!

L’art de la paraula dita

La comissió de mediateca ens ha proposat aquest curs donar impuls i afavorir el llenguatge oral d’una manera lúdica a partir de models lingüístics rics i creatius.
Amb les paraules podem dir coses molt boniques, podem provocar sentiments, emocions…  Per això aquest curs ens les hem… Llegeix més»

ROBÒTICA 2017

Seguint els objectius previstos en el Pla TAC de centre (noves tecnologies), és el segon curs que tots els nivells de l’escola han desenvolupat una experiència de robòtica.  Hem treballat amb uns robots educatius anomenats “Bee-bots” i “Pro-bots” en funció de l’edat dels alumnes.

La robòtica… Llegeix més»

Xerrameca març 2017

Moltes felicitats a l’Alejandro (P-4 A), l’Abril (2n A) i la Candela (4t A), afortunats en el sorteig del xerrameca d’aquest mes de març.

Continueu participant en el xerrameca, a part de poder guanyar un premi, us divertireu tot practicant el català!

Cantada de Nadal 2016

Estem molt satisfets de poder-vos oferir el vídeo de la cantada de nadal.  Tant alumnes com mestres vam gaudir molt de l’experiència, i la veritat és que les diferents actuacions van ésser fantàstiques.  Felicitats a tothom que va contribuir a l’èxit de la cantada, i… Llegeix més»

Cantada de Nadales 2016: “making of”

Com ja és tradició, cada desembre a l’escola tanquem el trimestre amb la Cantada de Nadales. Mentre s’acaba de produir el video definitiu amb totes les actuacions, us deixem amb un bon entrant: un “making of” dels assajos i la preparació d’aquesta cantada. Esperem que us agradi!

Xerrameca desembre 2016

Avui hem celebrat el sorteig del primer xerrameca del curs.  Gràcies a tots per participar i felicitats a l’Adrián (P-5), l’Olatz (1r) i l’Adrián (4t) (ha recollit el premi el seu germà Sergio).

Resultats eleccions al Consell Escolar

consellescolarResultats de les eleccions al Consell Escolar.  Sector Pares.  Dia 30/11/2016

ELECTES:

• F. XAVIER VILÀ SANZ