Premi del Consorci Besòs Tordera

La nostra companya Aina, de 4t A, ha recollit avui un premi del Consorci Besòs Tordera, que treballa per recuperar els espais fluvials i duu a terme una activitat educativa en la què participa la nostra escola.

El Consorci Besòs Tordera buscava el dibuix d’un bernat pescaire per incloure’l en el seu nou logotip.  A finals del curs passat, va organitzar un concurs en el qual van participar més de 450 alumnes d’escoles de la zona.  El dibuix de l’Aina ha estat un dels tres premiats d’entre els participants de Cicle Mitjà.

L’Aina ha rebut un diploma i un val per a comprar material a les botigues Abacus, i el Consorci també ha entregat el mateix premi per a l’escola.

Moltes felicitats, Aina!

Setmana de la mobilitat sostenible i segura

Montmeló s’ha adherit novament aquest any a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2017, entre el 16 i el 22 de setembre.

El dia 22 de setembre, coincidint amb el dia mundial sense cotxes, es tallaran els carrers d’accés als centres educatius del poble per tal de facilitar l’ús de mitjans sostenibles i saludables com la mobilitat a peu o la bicicleta per accedir als centres.

Entre les 16:30 i les 20h. es realitzaran també diverses activitats a la Plaça de la Vila.  Més informació a la pàgina web de l’ajuntament.

L’inici de curs a Vallès Visió

Vallès Visió ha informat de l’inici de curs a les escoles de la zona en la seva edició de notícies del 12 de setembre.  Han fet un petit reportatge de la nostra escola, el voleu veure?  Sortim a l’entradeta de l’informatiu i també a partir del minut 2:43.

Podeu veure-ho aquí.

Gràcies, Josep-Maria

Tota l’escola s’ha reunit per donar-li les gràcies a en Josep-Maria Fité pels 20 anys que ha dedicat a la direcció de l’escola.

Cada curs ha escrit un petit text i alguns alumnes de cada classe han pujat a l’escenari a llegir-li.

Al final ha quedat confegit… Llegeix més»

XERRAMECA JUNY 2017

Ahir vam celebrar el darrer concurs del xerrameca d’aquest curs, gràcies a tothom per participar-hi!

Les afortunades han estat la Jana de 4t, la Martina de 2n  i la Jana de P-4.  Moltes felicitats, gaudiu del contingut de la bossa misteriosa!!

L’art de la paraula dita

La comissió de mediateca ens ha proposat aquest curs donar impuls i afavorir el llenguatge oral d’una manera lúdica a partir de models lingüístics rics i creatius.
Amb les paraules podem dir coses molt boniques, podem provocar sentiments, emocions…  Per això aquest curs ens les hem… Llegeix més»

ROBÒTICA 2017

Seguint els objectius previstos en el Pla TAC de centre (noves tecnologies), és el segon curs que tots els nivells de l’escola han desenvolupat una experiència de robòtica.  Hem treballat amb uns robots educatius anomenats “Bee-bots” i “Pro-bots” en funció de l’edat dels alumnes.

La robòtica… Llegeix més»

Xerrameca març 2017

Moltes felicitats a l’Alejandro (P-4 A), l’Abril (2n A) i la Candela (4t A), afortunats en el sorteig del xerrameca d’aquest mes de març.

Continueu participant en el xerrameca, a part de poder guanyar un premi, us divertireu tot practicant el català!

Cantada de Nadal 2016

Estem molt satisfets de poder-vos oferir el vídeo de la cantada de nadal.  Tant alumnes com mestres vam gaudir molt de l’experiència, i la veritat és que les diferents actuacions van ésser fantàstiques.  Felicitats a tothom que va contribuir a l’èxit de la cantada, i… Llegeix més»

Cantada de Nadales 2016: “making of”

Com ja és tradició, cada desembre a l’escola tanquem el trimestre amb la Cantada de Nadales. Mentre s’acaba de produir el video definitiu amb totes les actuacions, us deixem amb un bon entrant: un “making of” dels assajos i la preparació d’aquesta cantada. Esperem que us agradi!

Xerrameca desembre 2016

Avui hem celebrat el sorteig del primer xerrameca del curs.  Gràcies a tots per participar i felicitats a l’Adrián (P-5), l’Olatz (1r) i l’Adrián (4t) (ha recollit el premi el seu germà Sergio).

Resultats eleccions al Consell Escolar

consellescolarResultats de les eleccions al Consell Escolar.  Sector Pares.  Dia 30/11/2016

ELECTES:

• F. XAVIER VILÀ SANZ
  • Mª JOSÉ ARANZANA CIVIT
  • ALBA MARGARITO FELIU

SUPLENTS:

• ANA CÁRDENAS ROMAÑA
  • MONTSERRAT GARCIA GALIANA
  • ANA VANESA ESTÉVEZ SOLDADO
  • SONIA GIL VÍLCHEZ

ÍNDEX DE PARTICIPACIÓ: 15,12%

El dia de la música

El dia 22 de novembre és la festa de Santa Cecília, patrona de la música.  A l’escola hem volgut celebrar aquest dia amb un munt d’actuacions i música en directe.  Ens hem reunit per cicles i hem gaudit moltíssim.

Trobareu els vídeos de les actuacions als blogs de cicle.

Mercat Solidari 2016

Com cada any, l’escola va participar al Mercat Solidari amb una parada.  Vam vendre imants de nevera creats amb taps d’ampolla i pastissos aportats per les famílies.  Els nens i nenes de sisè van vendre llibres, joguines i objectes diversos.  L’AMPA va muntar un taller de plantes aromàtiques i de decoració de gorres.  Els diners recollits han anat destinats a les beques de menjador.  Gràcies a tothom per participar-hi!

Castanyada 2016

Avui hem celebrat la festa de la Castanyada amb foc, castanyes, castanyeres, fogoners i moltes ganes de gresca!
Gràcies a tothom per la col·laboració.
Aquest article conté un petit video.