Adaptació P 3

adaptacio
Hola família, els nens i les nenes de P.3 hem començat a l’escola dels grans. Molts havíem anat a l’escoleta, però tot i això ha calgut adaptar-nos a un espai nou amb mestres diferents i alguns infants que no coneixíem. Tot i que els primers dies vam plorar una mica ara estem ben adaptats.

Els primers dies teníem cada dia la visita de la taquetes, una Marieta que ens portava sorpreses cada dia quan li cantàvem la seva cançó:

• Plastilina

• Retoladors i ceres dures

• Papers de seda

• Conte la princesa i el pèsol

• Pintura

• Gomets

També vam anar d’excursió a conèixer el nou espai i visitar els nostres germans més grans.

• Coneixem l’escola i com es fan les fotocòpies.

• Coneixem l’escola i les seves aules i espais.

“Els nens/es creixen psicològicament en la mesura que viuen i expressen el patiment que els provoquen els canvis al llarg de la vida i troben una actitud de comprensió en els seus pares”. Llúcia Viloca Novellas