Finalistes als ‘mSchools Student Awards’

Per segon any consecutiu, dos grups d’alumnes de la nostra escola s’han classificat per a la final dels mSchools Student Awards. La final va tenir lloc a la Farga de l’Hospitalet el passat 9 de juny a les 9:00. Es tracta d’un concurs que vol premiar projectes de Scratch d’alumnes de 5è i 6è d’escoles de tota Catalunya, per tal de reconèixer la seva tasca al voltant de la programació amb ordinador.
Els 2 grups classificats (Mireia Torrens, Irene Lozano, María Cárdenas, Aleix Castro, Arnau Colacios, Joel García i Dídac Noguer), van haver de resoldre un repte plantejat en la cerimònia dels mSchools Student Awards i que es va desenvolupar en un temps d’una hora i mitja. El nou repte el van haver de resoldre els mateixos equips finalistes, sense intervenció de cap docent. Aquest any, tampoc hem tingut sort alhora d’aconseguir la victòria, però aquest grup d’alumnes s’emporta tota una experiència. Enhorabona!

Mes informació fent clic AQUÍ.
L’enhorabona a tots!