FIRA COMERCIAL I GASTRONÒMICA

IMG-20170518-WA0000El dissabte 20 de maig els alumnes de cinquè de l’escola van muntar la  paradeta de la seva empresa, Joies de Neptú, a la Fira Comercial i Gastronòmica que va haver-hi al port.

Això va ser la cloenda d’un projecte que hem treballat al llarg del curs. Es tracta d’un projecte de la Diputació amb l’Ajuntament, relacionat amb l’emprenedoria. El projecte és transversal i avarca diferents àrees: matemàtiques, llengua i plàstica.

Els alumnes de cinquè van crear una empresa, i van elaborar un producte, que finalment van vendre a la Fira.

Els beneficis obtinguts es repartiran en tres conceptes: recuperació del capital invertit, donació a una entitat social del poble i realització de l’activitat lúdica que ells/es decideixin.