EXCURSIÓ A LA HÍPICA P3

L’autocar ens espera a la porta de l’escola. Després d’una estona, arribem a la hípica Esteve Barranco, un lloc preciós en mig de les muntanyes del Parc Natural del Montnegre Corredor. Esmorzem i les monitores ens divideixen en tres grups per fer tres tallers. Un taller és fer una volta per la hípica on ens expliquen els diferents cavalls que tenen, on viuen, que mengen, etc. L’altre taller consisteix en pintar i decorar una ferradura reciclada dels cavalls. L’últim taller és muntar en poni. No fa falta dir que aquest taller ha estat l’activitat estrella! Després d’això hem anat a dinar a un prat ple de vida (insectes i plantes). Finalment, hem fet un passeig per un petit bosquet i hem anat a buscar l’autocar per tornar. Ha estat una sortida genial on els petits de l’escola han pogut gaudir, compartir i aprendre d’un dia a la hípica!

Excursió a la hípica P3