A L’ESCOLA HA ARRIBAT LA PRIMAVERA!!!

A l’ escola ja fa dies que treballem la primavera: recitem poemes,dites,cançons , observem mitjançant imatges i videos els canvis que es produeixen en la natura durant aquesta estació de l’any ,els insectes que apareixen… I parlant d’ insectes el que més ens ha cridat l’atenció ha estat les  marietes, per aquest motiu i després de mirar molts videos les hem dibuixat i exposat al passadís. També hem pintat,estampat,retallat i enganxat flors a l’altre racó del passadís. I una cosa que no ens imaginàvem i que ha quedat molt maco és fer flors pintades de molts colors amb oueres i la tija ser una canya. Quina màgia!!!

foto 1       foto 5  foto2foto3