Activitats extraescolars 2023-2024

En relació amb les extraescolars que es realitzaran a l’escola durant el curs 2023- 2024 us informem que a partir del 10 de juny al 6 de setembre del 2023 estaran operatius els enllaços d’inscripció. Aquí podeu descarregar el dossier informatiu de totes les activitats previstes.

Les activitats començaran el dilluns 18 de setembre de 2023 i acabaran el divendres 31 de maig de 2024.

Activitats esportives

Gestionat per Centre Gimnàstic Castellarnau.

Piscina

Gestionat per Village Niu.

Altres activitats

Teatre

Gestionat per L’ Escotilló

La Fita Emocions

Gestionat per La Fita psicologia.

Descarregueu-vos aquí la butlleta d’inscripció (un cop omplerta, l’haureu d’enviar a rogeraranda.lafita@gmail.com
o jmjordana.lafita@gmail.com):

1r i 2n de primària
3r i 4t de primària

Activitats de migdia

Les activitats de migdia tornen a l’escola:

Programació i Robòtica

Gestionat per Codelearn

Anglès amb Hiberno

Gestionat per Idiomes Hiberno
Inscripcions aquí.

La Comissió d’Extraescolars de l’AFA ha habilitat un canal per atendre a les famílies d’infants que presenten diversitat funcional. Si us plau, per a més informació al respecte contacteu amb nosaltres a afa@escolanostrallar.cat i poseu a l’assumpte “DIVERSITAT FUNCIONAL”.