Els premis Sambori

El passat dimecres dia 21 de març l’escola Nostra Llar va assistir a l’entrega de premis Sambori.

Al llarg del segon trimestre tots els alumnes de 2n van elaborar un conte per presentar-nos a aquest concurs literari que té com a objectiu promoure l’escriptura, la imaginació i la creació en infants de totes les edats escolars. En Nicolás Zapater va ser premiat amb el segon premi per la seva obra:

“El mosquit Buturut“, un mosquit a qui no li agradava picar a la gent i que finalment, gràcies a l’ajuda dels seus amics, aconseguia tornar a ser feliç  picant fruita ben madura.

Des de l’escola volem felicitar-lo a ell i a tots els nens i nenes que van escriure la seva pròpia obra amb esforç i entusiasme.

Fotografia de tots els premiats