CdG es fa gran amb els IN CRESCENDO!

Bona nit!!!

Ahir dijous, 22 de febrer, i dins l’àrea de música, els alumnes de la colla de Grans, vam tenir el privilegi d’assistir a un concert molt especial del grup vocal, els IN CRESCENDO, guanyadors del concurs televisiu Oh Happy Day, segona edició!!! Especial perquè va ser extraordinari, però també perquè va ser un concert únic, per a nosaltres, i realitzat a l’auditori del segon pis de La Caixa. Tot plegat, màgic!

Els nou integrants que van venir, -els quatre que faltaven ja els va saber greu perdre-s’ho, eh!,- es van presentar cantant un poupurri de cançons infantils tradicionals que ens van deixar amb la boca oberta. Després d’aquest punt de partida, uns 40 minuts de concert amb cançons de tots els estils on ens van fer participar cantant o marcant el ritme en més d’una ocasió.

Per acabar ens van deixar que els preguntéssim allò que més ens interessava saber i ens van anar responent amb molta simpatia, il·lusió i bon rotllo! Com a grup coral jove que són, no podíem acabar d’altra manera que amb una fotografia on ens vam unir músics i públic i amb molts aplaudiments dels més sincers!!

La opinió de tots, alumnes i mestres, va coincidir en que va ser un gran concert i que… En volem més!

Bona gira, IN CRESCENDO! Gràcies per tot!

Imatges fetes durant el concert de dijous passat!