Felicitats, Sisenus! Una nova fita al sac!

Bon tarda!

Ahir els alumnes de 6è, van fer l’exposició oral anual d’un projecte a les famílies. I ho van fer tan bé, que avui els volem felicitar!

Per aquest any, vam escollir el tema de LA REPRODUCCIÓ HUMANA i EL PAS DEL TEMPS.

Ahir, passats deu minuts de les tres de la tarda, el gimnàs de l’escola bategava dels nervis. Tot era a punt, micròfons, música, treballs exposats, alumnes a punt… I es van obrir les portes. Un munt de cares conegudes van anar entrant i omplint les més de 80 cadires que havíem preparat. When I grow up, del musical MATILDA sonava com a banda sonora. Màgia en estat pur.

Ahir, a primera hora de la tarda, començava la darrera exposició dels alumnes de 6è, l’any que ve viuran nous projectes a l’Institut. Els presentadors, vestits per la ocasió, van donar el tret de sortida, i darrera d’ells grups de blau i rosa van anar explicant com, què, quan, perquè, amb qui… han après d’aquest llarg projecte.

Ahir, els alumnes de 6è van cantar i parlar  d’homes i de dones, de les etapes de la vida, de les relacions sexuals i les precaucions a prendre sempre, de sentiments, de sensacions, de l’embaràs, d’identitat de gènere, de literatura, d’organització a l’aula, d’aprenentatge, de cooperació i de FER-SE GRANS!

I res, que us felicitem per l’entusiasme, les ganes d’aprendre de cada dia, la il·lusió amb que vau encarar la preparació d’aquesta exposició i, és clar, el resultat que en vau obtenir, què carai!

A descansar, sisenus, que dilluns comença un nou repte!!

ISMAEL i MARTA

1. Marc Masip

Amb quina facilitat i gràcia vau explicar-nos el que moltes vegades costa d’explicar ó no se’n parla. Vau demostrar el vostre talent i ho vau exposar amb gran passió. Vau estar genials!!! Felicitats sisen6s!!!

2. Raquel monllor

Va estar molt i molt bé!!! Una manera de fer-los aprendre genial i enriquidora alhora.
    Moltes felicitats a tots alumnes i com no als mestres!!!

3. Maribel López

Quina bona feina heu fet sisenus!!!! Enhorabona nois, ens veu fer partíceps de la vostra energia i de les ganes de treballar que teniu -feu un gran equip molt ben acompanyats per la Marta i l’Ismael-
    S’ens queia la babaaa jejee!!

4. Elena Morató

Xulíssim nanos!! El pares crec que no sabríem fer-ho tant bé!!
    Sou molt bons.

Seguiu que us seguim…:)