1r i 3r premi al MSchools Student Awards

Aquest dissabte dia 10 de juny, els alumnes de 6è de Primària vam recollir el 1r i 3r premi del MSchools Student Awad, en la secció de Mobile History Map.

Al llarg d’aquest últim trimestre, i dins el Taller d’Investigació, hem pogut aprofundir en el passat tèxtil de Sabadell. Amb la plataforma Mobile History Map hem geolocalitzat les 46 xemeneis patrimoni de la nostra ciutat, afegint-hi vídeos, imatges i informació amb català, castellà i anglès. Alhora, i relacionat amb aquest projecte vam presentar-nos al Mobile Student Awards, a la categoria “El lloc dels fets” amb 3 aportacions, dues de les quals van ser seleccionades coma  finalistes i que ens han permès quedar en 1r i 3r lloc.

La jornada de dissabte al Palau de Congressos va ser molt emocionant, plena de somriues i nervis i crits en el moment de saber-nos guanyadors.

Us deixem alguns enllaços a notícies relacionades publicades a diferents mitjans.

Vilaweb

Europapress